marime text: Mareste fontul Micsoreaza fontul

Filmul care a socat piata de marketing din America!

"Atlas Shrugged: Part 1” este un film low-budget care se bucura de un succes imens de casa in America!

Filmul care a socat piata de marketing din America!

In ciuda unui plan “ingrozitor” de PR, asa cum unul dintre distribuitori l-a numit, filmul a castigat in medie 5.640 $  pe cinematograf in primul sau week-end (a fost lansat in 299 cinematiografe in SUA) “Totul a mers in favoarea noastra” spus producatorul  Harmon Kaslow.


Succesul filmului, care este unul cu buget redus - a costat 10 milioane de dolari -a reusit sa-i ia prin surprindere chiar si pe producatorii sai care au decis sa-l prezinte in 425 de cinematografe in acest week-end si in peste 1000 pana la finele lunii.


Peste 500 de cinematografe din America au solicitat filmul pentru a-l introduce in program, dar producatorii care nu erau pregatiti pentru un asemenea succes - nu aveau suficiente copii.

"Cand ne-am decis a facem acest film nimeni nu era interesat. Acum insa, dupa primul week-end, e nebunie si vrem sa-l ducem in catre mai multe cinematografe”, a declarat Harmon Kaslow.
 

Campania de promovare a filmului “Atlas Shrugged: Part 1” a fost una inedita si s-a desfasurat pe internet . Bazat pe romanul lui Ayn Rand din 1957, filmul spune povestea  unui director de cai ferate - Dagny Taggart - care se chinuie sa-si pastreze afacerea in timp ce societatea se prabuseste in jurul lui.
 

Pasionatii nu au avut nevoie de prea multe incurajari, dupa prima vizionare multi isi cumparasera deja un nou bilet. Filmul a avut un timming perfect, din punct de vedere politic. “Pe oamenii ii infurie spusele personajelor noastre”, spune unul dintre producatori.  “Lasa-ma in pace! Lasa-ma sa-mi vad de viata mea si sa-mi urmez pasiunile si interesele. Asta inseamna o societate bine intentionata.” Sunt doar cateva dintre replicile adresate de persoanjele din “Atlas Shrugged: Part 1” Guvernului.

O asociatie numita FreedomWorks a creat chiar un mash-up cu secvente din film si cateva declaratii ale presedintelui Obama. Pe youtube filmuletul a avut un real succes, in scurt timp a avut peste 86.000 de accesari..
 

Producatorii promit ca vor veni cu partea a doua si a treia.


Ultimele trailere adaugate


Modifică setările cookies