Despicable Me 2: Gru si minionii cuceresc lumea si inimile fanilor inca o data

Despicable Me este una dintre animatiile mele preferate. Il ador pe Steve Carell atunci cand e morocanos, Gru mi se pare unul dintre cele mai simpatice personaje, iar de minioni nici nu mai trebuie sa zic ceva, e clar ca toata planeta ii iubeste, cum as putea eu sa n-o fac? Despicable Me 2 e putin mai romantic, nu e la fel de ticalos, dar a reusit sa ma cucereasca inca o data. Pentru mine, Despicable Me 2 este animatia anului, un film care te binedispune total.

De aceasta data Gru (Steve Carell) nu mai e asa morocanos, s-a lasat de ticalosenii si incearca sa fie un tata model pentru cele trei fetite adorabile, Margo, Edith si Agnes. Planurile lui sunt date peste cap atunci cand este contactat de AVL (Anti-Villain League): acestia ii cer ajutorul si il roaga sa isi foloseasca cunostintele pentru a opri fortele raului si a salva lumea. El este "cuplat" cu agentul special Lucy Wilde (Kristen Wiig), de care se va si indragosti mai tarziu.

Despicable Me 2 arata superb din punct de vedere vizual, iar tehnologia 3D ridica si mai mult filmul, si chiar sunt scene spectaculoase in care 3D-ul isi merita investitia. Aproape ca ai senzatie ca ii poti atinge pe minioni, dar din pacate nu ai cum :).

Cea mai buna parte la Despicable Me 2 sunt micii omuleti galbeni, care au parte de un rol mult mai consistent si fura toata atentia. Gru nu mai este la fel de vioi, insa isi pastreaza umorul caracteristic si este imposibil sa nu il adori cu acel accent. Agnes, mezina familiei, insa, o sa va emotioneze inca o data cu inocenta ei. Gru e mai putin ticalos si mult mai bland, iar relatia dintre el si Lucy este dinamica si foarte amuzanta.

InDespicable Me 2/ Sunt un mic ticalos 2, o sa vedeti multe scene antrenante, aventuri, urmariri, dans, dar si minionii transformati in nistre creaturi malefice mov. Partea doua este distractiva, amuzanta si personajele isi pastreaza consistenta fara sa isi piarda umorul. Iar minionii sunt in forma maxima, adorabili, rautaciosi, simpatici si incredibil de draguti :).  Indiferent daca v-a placut sau nu, Despicable Me 2 merita vazut, pentru ca altfel, ratati o portie mare de ras si bunvaoie, adica exact ce ne trebuie pe timp de vara.

Verdict: 9/10