Vara aceasta, muzica a insemnat pentru consumatori mai mult decat versuri sau note muzicale. Prin campania Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec, ea s-a transformat in conversatii si a incurajat tinerii sa se exprime liber si sa lege noi prietenii intr-un mod cu totul inedit.
Una dintre cele mai recente initiative, cea care incheie campania din acest an, este lansarea primului album muzical pe doze de Coca-Cola – o editie limitata dedicata artistului Anthony Icuagu, castigator al proiectului interactiv Coca-Cola Live Service. Desfasurat in parteneriat cu Universal Music Romania, proiectul a adus impreuna, intr-o singura voce, atat consumatorii, cat si artistii participanti.
Astfel, cei care doreau sa trimita un mesaj special prietenilor si cunoscutilor au avut la dispozitie un ajutor special – trei artisti care sa le interpreteze textele si sa le transforme in mesaje video muzicale, gata sa ajunga la cei dragi prin intermediul retelelor de socializare. Adrian Tutu, Anthony Icuagu si trupa Empire au urmarit mesajele trimise de utilizatori prin intermediul platformei digitale www.spuneicuuncantec.ro si le-au interpretat in stil propriu, sub forma de versuri.
La finalul proiectului, pentru ca a reusit sa transpuna intr-un mod cat mai creativ si original mesajele consumatorilor, Anthony s-a bucurat de sprijinul Coca-Cola in lansarea primului sau album, intr-un format la fel de inovator ca cel care a stat la baza intregii campanii – pe doze de Coca-Cola de 0,33 L.
Albumul va contine patru dintre melodiile artistului - Gravity, I’m not here, Size doesn’t matter si Sunbright si va fi disponibil consumatorilor in editie limitata, in urma unui concurs organizat pe pagina oficiala de Facebook Coca-Cola in perioada 22 - 26 septembrie 2014. Cele patru melodii vor putea fi ascultate insa si online, accesand link-ul http://CokeURL.com/AlbumAnthonyIcuagu pe canalul oficial de YouTube Coca-Cola.
De-a lungul campaniei Spune-i cu o Coca-Cola si un cantec, tinerii au avut la dispozitie si alte mijloace inovatoare pentru a da startul conversatiei vara aceasta – de la sticle si doze Coca-Cola imprimate cu versuri celebre, la panouri outdoor cu live streaming pentru mesaje, activari experentiale si o aplicatie speciala de smartphone prin care au putut interactiona cu noi prieteni pe baza preferintelor muzicale.
Starurile Colin Firth și Matthew Macfadyen au apărut amândoi în adaptări ale romanului „Mândrie și prejudecată” de Jane Austen.