Fanii benzilor desenate au lansat o campanie internationala de tip "flash-mob", precum si un hashtag pe Twitter, in care incearca sa convinga studiourile Marvel sa faca un film cu Black Widow.
Conform The Guardian, eroina interpretata de Scarlett Johansson s-a dovedit a fi una dintre cele mai populare personaje ale "universului cinematic" ale studourilor detinute de Disney, datorita aparitiei in seriile "Omul de otel", "Capitanul America" si "Razbunatorii". In octombrie anul trecut, Disney a anuntat o lista de 10 filme noi bazate pe eroii din benzi desenate, iar lipsa lui Black Widow a sarit imediat in ochi, dupa ce compania a ales sa construiasca un caracter feminin in jurul mai putin cunoscutului Capitan al lui Marvel.
Bloggerul american si fan Black Widow in acelasi timp, Kristin Rielly, spune ca a lansat aceasta campanie din cauza frustrarii pe care a simtit-o dupa ce a vazut cat de putin a aparut Johansson in recentul film "Razbunatorii: Sub semnul lui Ultron". Chiar si acolitii lui Marvel s-au simtit dezamagiti de aparitia lui Black Widow.
"Black Widow este o supereroina importanta in univesrul benzilor desenate al lui Marvel si merita mai mult decat un interes de dragoste", a scris Rielly pe blogul sau. "Ea este un asasin profesionist cu un trecut incredibil, care a plecat din spionajul rusesc pentru a se alatura Razbunatorilor si sa salveze lumea. Ar trebui sa aiba propriul film si propria linie de marketing, iar compania Marvel ar trebui sa fie mandra ca are ocazia de a construi un caracter care va atrage atentia fetelor. Din pacate, in ciuda furiei de pe internet in stil Hulk, se pare ca Marvel si Disney tot nu ne asculta. Asa ca am luat decizia sa fac ceva in privinta asta."
Flash-mob-ul pentru Black Widow a avut loc in 16 orase din SUA, Canada si Australia. Rielly a lansat, de asemenea, hastag-ul #WeWantWidow pe Twitter.
Actrița a reeditat look-ul pe care personajul ei, Jenna Rink, l-a purtat la petrecerea Poise, unde a dansat pe „Thriller”.