

Vedeta din “Hannah Montana” a primit o oferta de 1.000.000 de dolari pentru a deveni imaginea firmei de prezervative LifeStyle Condoms.
Miley Cyrus este considerata cea mai influenta adolescenta din lume si, din acest motiv, Carol Carrozza, presedintele companiei, este convinsa ca vedeta le poate impune tinerilor sa faca sex protejat.
“Cultura pop demonstreaza faptul ca tinerii sunt pregatiti sa discute despre sex. Pentru ca tot mai multe fete sufera de boli transmise prin actul sexual si raman gravide, credem ca Miley este metoda perfecta pentru a le transmite adolescentilor ideea de sex protejat.”, a spus Carol, citata de FemaleFirst.
Tanara actrita nu este singura vedeta care a fost abordata pentru a deveni imaginea unei companii de prezervative.Johnny Deppa primit 10 milioane de dolari pentru a fi imaginea si purtatorul de cuvant al companiei Trojan, implicata in promovarea sexului sigur.
Destinele a doi bărbați și ale familiilor lor se intersectează în urma unui tragic accident.