Mario Lavandeira (Perez Hilton), Michael Arrington (TechCrunch), Pete Cashmore (Mashable) si Biz Stone (Twitter) sunt cateva dintre "personalitatile web" incluse in topul 25 compilat de Forbes, ei fiind unii dintre cei care au impus schimbari in industria de divertisment si nu numai.
Mario Lavandeira (Perez Hilton) se afla pe primul loc in clasament, pentru al treilea an consecutiv. Controversatul blogger, care publica "barfe" din lumea actorilor americani, se autodescrie drept autorul "celui mai urat site de la Hollywood". Aciditatea materialelor sale vizavi de vedete l-au transformat si pe el intr-un star.
Site-ul sau (www.perezhilton.com) are peste 7,2 milioane de vizitatori pe luna, Lavandeira fiind urmarit de 1,7 milioane de persoane pe Twitter.
Mario Lavandeira - cunoscut drept Perez Hilton - a devenit o celebritate prin munca proprie si, in prezent, este la fel de popular ca staruri precum Paris Hilton si Lil' Kim.
Potrivit Daily Mail, cei patru au fost inclusi in topul Forbes al celor mai influente personalitati ale internetului , oameni care, desi nu sunt cunoscuti neaparat dupa numele lor real, au un imens succes online
Mario Lavandeira (Perez Hilton), Pete Cashmore (Mashable) si Heather Armstrong (scriitor si blogger) fac parte dintre personalitatile online cunoscute de cei mai multi americani, potrivit unui sondaj anual realizat de Forbes.com. Ei sunt cunoscuti de numeroase persoane, de la mamele casnice pana la antreprenorii din industria tehnologica.
Topul Forbes al personalitatilor online se afla la a patra editie si indica modul in care internetul s-a transformat intr-o forta a secolului curent.
Forbes a calculat influenta personalitatilor web din patru puncte de vedere: cate referinte au avut in online, traficul de pe paginile lor online, interesul generat in presa scrisa si televiziune si numarul de "followeri" pe platforma de micro-blogging Twitter.