marime text: Mareste fontul Micsoreaza fontul

Povestea din spatele The Devil Inside, filmul horror, realizat in Romania in stil documentar care a socat box office-ul din SUA in aceasta saptamana

Studourile Paramount Pictures, lidere de box office in 2011 cu filme care au strans incasari de peste 5 miliarde de $,  continua sa faca legea in cinematografe si in noul an. Primul film lansat in 2012 - horrorul  filmat in Romania - The Devil Inside a socat pe toata lumea cu succesul sau de box office.

Povestea din spatele The Devil Inside, filmul horror, realizat in Romania in stil documentar care a socat box office-ul din SUA in aceasta saptamana

Un horror cu buger ridicol de mic ( sub 1 milion de $) filmat in stil documentar in mare parte in Romania a reusit sa stranga in primele  zile de la lansare peste 34.5 de milioane de dolari in SUA. Desi nu a primit critici foarte bune, iar distributia este formata din actori necunoscuti ( Fernanda Andrade, Simon Quarterman, Evan Helmuth)  pelicula a stabilit un  nou record  in America - este filmul cu cele mai mari incasari la debut in luna ianuarie.


The Devil Inside aduce in prim plan povestea Isabellei, o tanara care descopera adevaruri socante despre viata ei si a mamei sale. Toata viata ei, Isabella a trait cu impresia ca mama ei a ucis cu brutalitate trei oameni pentru ca era bolnava pishic. Dar, dupa ce afla ca de fapt crimele au avut loc ca urmare a unui ritual de exorcizare, ea incearca sa afle adevarul, impreuna cu o echipa de cameramani. Insa, la scurt timp, ea va fi prinsa intr-o serie de sedinte de exorcism neautorizate.

Filmul este scris si regizat de William Brent Bell (cunoscut pentru Stay Alive) iar filmarile au avut loc in Bucuresti, Roma si Vatican. Filmul ajunge in martie si in Romania. The Devil Inside a avut parte de o campanie de marketing ingenioasa care arata cat de departe merge Hollywoodul pentru a-si vinde filmele. A fost catalogat drept "filmul pe care Vaticanul nu vrea ca tu sa-l vezi" iar distribuitorii au lansat chiar si o aplicatie de succes de iPad si iPhone pentru a te testa cat de posedat esti. In unele cinematografe un contorsionist care imita un posedat  i-a speriat pe spectatori iar informatia ca era real a circulat pe Twitter cu viteza luminii.

Vezi in imaginile de mai jos cum au reactionat spectatorii din SUA la vizionarea filmului.

Producatorii spera sa dea lovitura cu acest horror si sa aiba acelasi succes pe care l-a avut Paranormal Activity in 2007, care a avut incasari de aproape 200 de milioane de dolari la un buget de numai 15.000 de dolari.

Paramount Insurge - condus de Amy Powell, vicepresedintele departamentului de Marketing Interactiv de la Paramount Studios - este un proiect dezvoltat in cadrul faimoaselor studiouri care are ca scop producerea unor filme cu buget redus si crearea unei comunitati din care sa faca parte si fanii. Pentru asta, a fost alocat un buget de 1 milion de dolari din care urmeaza sa fie facute 10 filme in urmatorul an, fiecare avand un buget de 100.000 de dolari, scrie Slashfilm.


Reprezentantii diviziei Paramount Insurage isi explica alegerea lansarii unui astfel de proiect, printr-un mesaj menit sa atraga fanii acestor filme considerate experimentale: "Nu v-ati saturat sa vedeti acelasi film, spus la fel de fiecare data? Noi vrem sa gasim si sa distribuim filme nebune, deloc previzibile si cu care speram sa va delectam. Acele filme care te fac sa iti iei toti prietenii la cel mai apropiat cinematograf si sa va bucurati impreuna de experienta vizionarii. Filme pe care marile studiouri refuza sa le faca si nu le lanseaza pentru ca sunt prea riscante, prea nebune si pentru ca nu apare Sandra Bullock in ele".


Planul celor de la Paramount Insurge este de a implica o comunitate online activa alcatuita din fanii acestui gen de filme, care sa se implice in promovarea si derularea campaniei de marketing a filmelor. In viitor, ei vor sa lanseze filme mici dar care ar avea un succes de masa in randul publicului, incepand cu comedii si terminand cu horror-uri. Reprezentantii celor de la Paramount Insurge numesc acest proiect un "experiment". Daca le va iesi ceea ce si-au propus, ar putea exista un teren de explorat pentru noul val de producatori de film.

Embed:

După ce aţi efectuat selectarea, copiaţi şi inseraţi codul de încorporat aflat mai sus. Codul se modifică în funcţie de selectarea dvs.





Modifică setările cookies