Facut dupa chipul si asemanarea lui Stallone: frust, previzibil si putin la vorba, “The Expendables” s-a dorit un omagiu adus filmelor de actiune din anii 80 si-a reusit sa-ntreaca orice asteptari. Si nu in sens pozitiv.
De la un capat la altul, e tot o explozie, o spargere de masele, un roundhouse kick si-o harmalaie de nedescris, timp in care baietii buni ii cotonogesc pe baietii rai.
Un kitsch absolut care concentreaza toate prejudecatile despre barbati si care-i arunca intr-un cliseu al aborigenilor pentru care violenta reprezinta prilej de divertisment.
Sangele care siroieste n-are nici pe departe consistenta conceptuala a lui Tarantino, iar desfasurarea inimaginabila de forte n-are sustinere plauzibila. The Expendables sunt niste mercenari “pensionati”, care se inhameaza la o ultima misiune. CIA ii trimite intr-un fief al unui dictator de grai si chip hispanic care, alaturi de un american (Eric Roberts) face mormane de bani din cocaina si-si persecuta poporul.
Aceasta este povestea primei nave de transport americane capturate de pirați în ultimele două secole.