Actrita de origine mexicana va lansa in curand o linie de cosmetice in peste 7000 de farmacii din Statele Unite. Expertii deja estimeaza profiturile la peste 35 de milioane de dolari in primul an de la lansare.
Gama se va numi “Nuance” si va contine in jur de 100 de produse, de la machiaj la lotiuni de ingrijire corporala sau a tenului. Hayek lucreaza la acest proiect de mai bine de 3 ani si este hotarata sa cucereasca piata cosmeticelor, concurand cu foarte multe branduri faimoase.
Tot secretul consta in produse exceptionale la preturi accesibile, crede Salma: “Este posibil sa creezi produse extraordinare pentru un pret mic. Toata lumea ar trebui sa beneficieze de produsul potrivit la pretul potrivit!”
Preturile vor varia intre 7.99 si 19.99 de dolari pe produs, pentru ca se doreste o plaja cat mai diversa de clienti. Veniturile nu trebuie sa fie un impediment major in calea achizitionarii. “Nuance” este o gama inspirata de bunica actritei, o cosmeticiana ce detinea numeroase “secrete” de frumusete maiase sau Indian-americane. De altfel, chiar multe din produsele liniei “Nuance” vor contine remedii traditionale ale familiei sale.
Imaginea cu starul hollywoodian au făcut înconjurul lumii.