Business Magazin

Business Magazin

Olivia Steer prezinta la PRO TV Business Magazin, o emisiune care dezvaluie ce se petrece in culisele lumii afacerilor de succes. Show-ul le va deschide telespectatorilor usile spre aceasta lume si le va arata tot ce se ascunde in spatele unui business reusit. Emisiunea va fi o sursa de inspiratie pentru toti oamenii obisnuiti care isi doresc sa reuseasca in lumea businessului romanesc deoarece prezinta cele mai ingenioase idei si cele mai practice sfaturi pentru o afacere profitabila.
Emisiunea “Business Magazin” este structurata in trei parti. “In prima parte vom vedea cum face afaceri un businessman cu notorietate, de calibru mare, povestea fiind centrata pe personaj.” declara frumoasa realizatoare PRO TV. ”A doua parte releva povestea unei afaceri aflata pe un trend ascedent, pornita de la zero de catre un om obisnuit, cu resurse modeste si care poate constitui un exemplu pentru orice roman dornic sa se lanseze in afaceri.”, marturiseste Olivia. Ultima parte a emisiunii Business Magazin este dedicata modalitatilor de a cheltui banii si ofera sfaturi despre business si idei ingenioase care pot fi puse in practica de telespectatori. “Dupa ce am vazut cum se fac banii, partea a treia va arata cum pot fi cheltuiti. Vom vorbi despre hobby-uri si distractii, de lux sau mai putin exclusiviste, si alte modalitati de a cheltui banii, pe servicii si produse de calitate, care raportate la pret, poti spune ca merita.”, povesteste prezentatoarea Business Magazin.
Invitatii emisiunii sunt oameni de afaceri, cu bani, care au un cuvant de spus in ceea ce priveste lumea businessului din Romania, iar temele si subiectele vor fi alese din ceea ce se intampla in afacerile romanesti. “Stau cu urechile ciulile si ma las ispirata de ce vad, ce aud si citesc. Avantajul unei astfel de emisiuni e ca subiectele iti sar singure in cale. Nici un om de business caruia ii merg struna afacerile n-are cum sa ramina necunoscut. In umbra poate, dar nu necunoscut.”, explica Olivia Steer.
“Business Magazin” se adreseaza unui segment larg de public deoarece are un limbaj accesibil, cu termeni explicati, iar povestile despre afaceri si oameni sunt montate viu, in genul reportajelor de life style. Astfel, din emisiune, un om de afaceri de categorie grea poate sa invete cate ceva despre concurenta, in timp ce un om obisnuit poate fi inspirat si poate primi idei ingenioase pentru a-si deschide o afacere profitabila.


Modifică setările cookies