Saga Amurg: Zori de Zi -Partea II: epoca vampirilor stralucitori a apus

Bella straluceste. Momentul asteptat de milioane de fani se intampla in ultimul film Twilight. Bella vaneaza, este puternica si are ochii rosii, semn ca a parasit lumea muritorilor pentru cea a nemuritorilor. Saga Amurg: Zori de Zi - Partea II pastreaza acelasi ton romantic si conservator, la care adauga putin mai mult umor. Insa, din pacate ultimul capitol al seriei este la fel de neatragator ca si celelalte, pentru cinefilii care n-au fost atinsi de virusul Twilight.

Argo: ar-go fuck yourself

Argo: ar-go fuck yourself

In ultima parte a seriei, Bella, devenita vampir intre timp, trebuie sa isi apere copilul, Renesmee (Mackenzie Foy) de clanul Volturi, care ameninta sa o ucida pe micuta, pentru ca este considerata un Copil Nemuritor, care ar putea distruge clanurile vampirilor de pretutindeni. Edward si Bella incearca sa adune de peste tot prieteni care sa ii ajute in lupta dintre clanuri. Pe scurt, cam asta e actiunea filmului.

La nivel de personaje, acum a venit randul Bellei sa straluceasca, iar Edward sa ia notite despre cum se lupta un vampir aflat in fata primejdiei. La fel de siroposi si necredibili, Kristen Stewart si Robert Pattinon par mai mult fortati sa joace, astepand noi proiecte. Dar macar in acest capitol, umorul este si el prezent intr-o doza mai mare si te ajuta sa inghiti mai usor portile mari de sirop si dulcegarii. Scenele in care Bella tipa infuriata catre Jacob, "Mi-ai poreclit fiica dupa Monstrul din Loch Ness?" pentru ca acesta deja ii spunea Nessie micutei Renesmee sau cele in care Bella invata sa se poarte din nou ca un om, sunt cele mai amuzante.

Momentul de climax al filmului il reprezinta lupta dintre clanul Volturi si cuplul Bella-Edward, care vor lupta pentru fiica lor alaturi de alte clanuri din lumea intreaga. Fanii vor avea o surpriza de proportii la acea scena, care se transforma intr-un macel de zile mari. Aceasta este cea mai buna scena din tot filmul, pe care regizorul Bill Condon a reusit sa o faca nu doar sa arate bine, dar sa ii si tina pe spectatori lipiti de scaun.

Seria Twilight n-a stat niciodata bine la capitolul scenariu sau interpretare si asta a fost mereu o piedica in a-i convinge pe critici ca cei doi protagonisti sunt cu adevarat actori. Sincer, n-am fost niciodata o fana a seriei si n-am inteles aceasta fascinatie pentru povestea cu vampiri stralucitori. Insa, probabil ca fanii vor fi impresionati de film, care are totusi un scop mai bine definit decat celelalte filme de dinainte.

Saga Amurg: Zori de Zi - Partea II, ultimul film din serie, nu iese in evidenta cu nimic pentru un non-fan, care se poate simti torturat in anumite momente ale vizionarii, insa milioanele de fani care au urmarit cu sufletul la gura toate cele 4 filme ar putea fi impresionate de eroina lor Bella. Pana la urma, fericirea este eterna pentru Bella si Edward. Sa speram ca o vor trai departe de marile ecrane...pentru totdeauna.