Pentru noua campanie publicitară, Nicole Kidman a îmbrăcat mai multe ținute eterice pentru a transmite „strălucire” — inclusiv un costum din mătase negru cu o cămașă cu fundă, o rochie asimetrică neagră cu o singură mânecă și o rochie neagră cu o pelerină din plasă.
La un moment dat, în cadru a apărut și fiica ei, Faith, pe care a îmbrățișat-o și care era îmbrăcată și ea în negru clasic - pentru un moment scurt, dar tandru, între mamă și fiică. Actrița din „Babygirl”, în vârstă de 58 de ani, a prezentat fiecare dintre ținutele elegante în timp ce stătea în fața unui ecran care înfățișa o floare care se deschidea și nori care se mișcau peste un peisaj, contemplând o clepsidră, citind dintr-un scenariu și surprinzând cu grație o altă versiune a ei însăși în timp ce se apleca înapoi.
Videoclipul alb-negru, lansat joi, a fost acompaniat de o versiune cover a iconicei melodii de dragoste a Ettei James, „At Last”. „În The Key to Radiance is You, noua noastră ambasadoare globală a mărcii, Nicole Kidman, exprimă în mod creativ definiția în continuă evoluție a strălucirii”, explică textul aferent. „Deși strălucirea începe cu Clé de Peau Beauté, cât de departe te duce depinde de tine.”
Vedeta din „Nine Perfect Strangers”, care are două fiice, Faith, de 14 ani, și Sunday Rose, în vârstă de 17 ani, împreună cu cântărețul de muzică country Keith Urban, a povestit cum s-a apropiat de Faith în timpul filmărilor. „A fost o experiență magică, ca în vis, pe care sper că oamenii o vor înțelege când vor vedea campania”, a declarat câștigătoarea premiului Oscar pentru revista „People”. „E fetița mea și a fost un mod drăguț de a o imortaliza la 14 ani. A fost unul dintre acele momente în care spui: «Asta nu e o slujbă. Este de fapt un dar.”