Ads by IBU ProTV
marime text: Mareste fontul Micsoreaza fontul

Angelina Jolie a pozat pentru faimosul brand Louis Vuitton

Angelina Jolie este cea mai noua imagine a cunoscutului brand de genti de voiaj Louis Vuitton. Actrita, in varsta de 35 de ani a acceptat sa isi imprumute imaginea pentru noua campanie Louis Vuitton.

Angelina Jolie a pozat pentru faimosul brand Louis Vuitton

In noua reclama, Angelina apare desculta, imbracata cu propriile ei haine, purtand o geanta de umar Louis Vuitton. Desi are o atitutinde relaxata si este imbracata casual, actrita este la fel de sexy. Cu parul desfacut, fluturandu-i pe umeri, Jolie apare stand intr-o clasica barca de lemn, specifica satelor din Cambodgia.

Sedinta foto a avut loc in Cambodgia, una dintre tarile de suflet a actritei, de unde provine si primul sau copil adoptat, Maddox. Vicepresedintele companiei Louis Vuitton a declarat pentru Daily Mail:


“Oamenii nu sunt obisnuiti sa o vada pe Angelina in aceasta ipostaza. Imi place pentru ca este un moment real. Acest mesaj pe care incercam sa il transmitem prin experienta calatoriei personale este un lucru fundamental pentru brandul nostru. Aceasta campanie este despre o persoana foarte speciala si despre o calatorie la fel de speciala”.

Angelina Jolie se alatura unor nume celebre care fie au pozat pentru brand, fie au devenit imaginea lui. Lista contine nume ca: Bono, Mikhail Gorbaciov, Madonna, Jennifer Lopez sau Scarlet Johannson.

Si, asa cum ne-a obisnuit frumoasa actrita, aceasta a donat o parte din castigurile obtinute de pe urma acestei campanii. Se pare ca si sotul sau, Brad Pitt, a devenit interesat de acte caritabile, saptamana trecuta donand 500.000 de dolari pentru cei afectati de tornade din statul Missouri, de unde provine actorul.


Cele mai citite

(P) Păreri PEFOC - specialiștii recomandă o soluție spectaculoasă de încălzire și decor pentru acasă!
În ultimii ani, ne lăsăm tot mai mult influențați de trend-uri și ne umplem universul casnic cu lucruri mai mult sau mai puțin utile, care se dovedesc într-un final, doar un motiv de dezamăgire și pierderi inutile de bani, fără a ne servi interesului pentru o viață întreagă. Nu de puține ori, când cumpărăm ceva, o facem sub impulsul momentului, fără să ne dăm seama de inutilitatea produsului în care am investit.
Citeste mai mult ►

Modifică setările cookies