Battleship, un alt film bombastic facut de rusine: este cel mai mare esec financiar al anului in America
13777
0
12 iunie 2012 10:20
Battleship a fost anuntat cu surle si trambite de catre producatorii de la Universal si toti se asteptau sa devina un al doilea Transformers. Insa Michael Bay e unul singur si se pare ca pana la urma filmele sale au ceva special de atrag publicul ca un magnet. Regizorul Peter Berg a explicat motivul pentru care Battleship a esuat in box-office.
Daca saptamanile trecute spunea ca Battleship n-a iesit ce trebuie din cauza presiunii si a sumei colosale de bani primita drept buget, regizorul american Peter Berg revine si spune ca filmul sau a fost mai putin bine primit de americani din cauza super productiei The Avengers.
"Mi-ar placea mult sa fac un sequel, cred ca ar fi fost frumos. Dar ce sens are, cand ne lovim mereu de The Avengers? Eu i-as ruga pe cei care au vazut The Avengers de 5 ori, sa se duca sa vada si Batlleship acum. Daca fanii fac asta, atunci putem cu siguranta sa facem un sequel" a spus Berg pentru MTV.
Intrebat daca ar face lucrurile diferit pentru filmul sau, acesta a raspuns: "Mi-ar fi placut sa ies inainte de The Avengers cu 3 saptamani in SUA, asa cum s-a intamplat pe plan international, unde am castigat. The Avengers a depasit orice asteptare, un succes fenomenal. Era imposibil pentru Battleship sa atraga ceva cand toti vroiau sa vada The Avengers" a mai spus Berg. The Avengers a fost lansat pe 5 mai si a devenit al treilea cel mai profitabil film din istorie, dupa Titanic si Avatar, cu incasari 1.5 miliarde de dolari.
Battleship a fost considerat cel mai mare esec finaciar din 2012, alaturi de productia John Carter. La nivel de incasari, filmul a strans 65 de milioane de dolari in SUA, insa a castigat pe plan international de unde a luat peste 200 de milioane de dolari.
"Battleship nu s-a ridicat la inaltimea investitiei. Cand un film nu functioneaza, ai sansa sa te uiti la ce a mers prost si de ce a mers prost" a declarat regizorul acum 1 luna.
Cei de la Moviefone au numit Battleship "o reclama uriasa deghizata in film". Hollywood-ul o demonstreaza de cativa ani buni: nu ai nevoie de un scenariu inteligent ca sa faci un film bombastic, cu priza la public. Atunci cand scenariul nu este nici inteligent, nici inovativ, te bazezi pe personaje sau dialoguri amuzante care sa salveze situatia, ca in cazul lui The Avengers, insa Battleship a gafat la ambele capitole. Inspirat de jocul Hasbro, Battleship i-a mai avut in distributie pe Rihanna, Brooklyn Decker, Alexander Skarsgard si Liam Neeson. Filmul e doldora de efecte speciale, insa povestea plina de clisee, lasa de dorit, la fel si interpretarile.
Filmul a fost practic desfiintat cu luni bune inainte de lansare de catre regizorul James Cameron: "Este o criza la nivelul povestilor. Sa faci din Battleship un film este disperare curata. Toata lumea la Hollywood cunoaste cat de important este ca un film sa fie un brand inainte de a ajunge in cinema. Daca aceasta marca exista cum e in cazul lui Harry Potter sau Spider-Man, esti la ani distanta in fata. Si aceasta este problema. Pentru ca aceste francize ajung sa fie ridicole. Battleship este o degradare a cinematografiei" a declarat James Cameron anul trecut pentru nemtii de la Spiegel.
Actorul de la Hollywood vine des în România, unde și-a făcut și prieteni, iar acum se află din nou aici, cu un alt proiect.