Premiera 3D! RIO cea mai tare comedie animata 3D vine in Romania!
4483
0
6 aprilie 2011 16:22
Cea de-a saptea arta n-are nici o problema in a tine pasul cu tehnologia. Daca acum ceva ani era o minunatie sa te duci la cinema cu ochelarii in doua culori pe nas, acum nu mai poti spune ca ai mers la film fara sa apara automat intrebarea: “era 3D”?
Problema e ca avem nevoie de un nou bobarnac inovator pentru ca toate productiile in acest format incep sa semene izbitor intre ele. Asemanarile sunt atat de puternice incat putem chiar sa trasam cu lejeritate cateva reguli. Asadar va prezentam o mica reteta dupa care se construiesc 3D-urile in ultima vreme.
No.1 – Trailerul trebuie sa fie bombastic si complet nerealist
Pe langa faptul ca si in trailerele obisnuite apar scene ce lipsesc de fapt din film, creatorii filmului “Saw 3D” s-au gandit sa duca tehnnica respectiva la extrem. Pentru promovarea productiei (puteti vedea trailerul mai jos) s-a folosit un clip de prezentare in care publicul este prins de scaune si torturat. In caz ca aveti dubii, asta nu se intampla si in salile de cinema. Sau cel putin ar fi bine sa nu se intample.
No2. – E necesar ca genericul sa pluteasca. Textul clasic nu mai e la moda
Trei sferturi din filmele 3D contin scene care nu au neaparat o relevanta in dezvoltarea povestii. Sunt puse acolo pur si simplu ca sa ne dea pe spate (la propriu sau la figurat). Asa ca de ce sa nu se profite si de generic? Ca doar de-aia a platit omul bilet la pret dublu – sa vada efecte!
No.3 – In maximum 30 de secunde dupa generic, un obiect trebuie “aruncat” in spectator
In caz ca ochelarii uriasi cu lentile colorate, genericul tridimensional sau supra-pretul tichetului de intrare in sala de cinema nu v-au dat de inteles deja ca sunteti la un film 3D, nu va ingrijorati! Cel mai probabil vi se va reaminti acest lucru in urmatorul minut, cand un obiect (de preferinta ascutit) va “zbura” pe langa urechile voastre.
No.4 – Filmele 3D nu sunt complete fara o scena slow-motion.
Pentru ca va veti plictisi de obiecte aruncate spre voi cu viteza dupa maximum 15 minute, producatorii s-au gandit sa diversifice meniul. Urmatoarea etapa este aruncarea obiectelor spre voi in slow-motion. Dupa care, la jumatatea drumului dintre ecran si ochelarii spectatorului, e foarte probabil sa capete din nou viteza.
No.5 – Trebuie sa existe o scena de dans
Pentru ca schimbatorul de viteze al obiectelor aruncate in voi a fost sucit in toate partile, urmeaza spre final o scena de dans. De ce 3D? De ce dans? De ce nu? In acest fel veti avea ocazia sa retraiti calatoriile aglomerate cu RATB-ul, cand sunteti fortati sa va feriti de coate si degete venind in directia voastra. Un pic de antrenament suplimentar nu strica niciodata, nu-i asa?
Aceasta este povestea primei nave de transport americane capturate de pirați în ultimele două secole.