marime text: Mareste fontul Micsoreaza fontul

Oscar 2014: campania geniala pe care Samsung a pus-o la cale, ce suma uriasa a platit compania pentru cel mai tare moment de la Oscaruri

Ellen DeGeneres a facut senzatie cu poza pusa pe Twitter, care nu doar ca a facut sa pice reteaua, dar a devenit si cel mai popular mesaj din istoria retelei de socializare. Si totusi, acea poza "selfie" cu marile staruri de la Oscar n-a fost o idee atat de spontata precum s-a vazut la televizor.

Oscar 2014: campania geniala pe care Samsung a pus-o la cale, ce suma uriasa a platit compania pentru cel mai tare moment de la Oscaruri

Fotografia, facuta la jumatatea galei, in care apar staturi ca Brad Pitt, Angelina Jolie, Jennifer Lawrence, Kevin Spacey, Meryl Streep sau Julia Roberts a facut inconjurul planetei. Mai mult a doborat un record, fiind redistribuita de 3 milioane de ori, o cifra unica in istoria retelei de socializare.

Si totusi, ce a parut sa fie un moment inspirat si sponant, a fost de fapt, o campania de publicitate foarte bine pusa la punct de catre compania Samsung, scriu cei de la The Guardian.


Samsung a fost unul dintre sponsorii principali ai Galei de decernare a Premiilor Oscar, iar telefonul folosit de Ellen DeGeneres a fost oferit de companie. Totusi, compania neaga orice fel de implicare si sustine ca momentul a fost spontan si nu aranjat.
 

 

"Ne bucuram ca Ellen a avut inspiratia si a incorporat produsul nostru atat de frumos in momentul serii." au spus reprezentantii companiei intr-un comunicat oficial. Desi nu au zis nimic de sponzorizare, presa straina scrie ca Samsung ar fi platit 20 de milioane de dolari pentru aceasta campanie, conform surselor.
 

 

Mai mult, presa a observat ca in culise, Ellen DeGeneres a folosit un Iphone si nu telefon Samsung, dupa ce a urcat mai multe mesaje pe Twitter care aratau mesajul "via Twitter for Iphone".


 


Galerie foto

Ultimele trailere adaugate


Modifică setările cookies