Ellen DeGeneres a facut senzatie cu poza pusa pe Twitter, care nu doar ca a facut sa pice reteaua, dar a devenit si cel mai popular mesaj din istoria retelei de socializare. Si totusi, acea poza "selfie" cu marile staruri de la Oscar n-a fost o idee atat de spontata precum s-a vazut la televizor.
Fotografia, facuta la jumatatea galei, in care apar staturi ca Brad Pitt, Angelina Jolie, Jennifer Lawrence, Kevin Spacey, Meryl Streep sau Julia Roberts a facut inconjurul planetei. Mai mult a doborat un record, fiind redistribuita de 3 milioane de ori, o cifra unica in istoria retelei de socializare.
Si totusi, ce a parut sa fie un moment inspirat si sponant, a fost de fapt, o campania de publicitate foarte bine pusa la punct de catre compania Samsung, scriu cei de la The Guardian.
Samsung a fost unul dintre sponsorii principali ai Galei de decernare a Premiilor Oscar, iar telefonul folosit de Ellen DeGeneres a fost oferit de companie. Totusi, compania neaga orice fel de implicare si sustine ca momentul a fost spontan si nu aranjat.
"Ne bucuram ca Ellen a avut inspiratia si a incorporat produsul nostru atat de frumos in momentul serii." au spus reprezentantii companiei intr-un comunicat oficial. Desi nu au zis nimic de sponzorizare, presa straina scrie ca Samsung ar fi platit 20 de milioane de dolari pentru aceasta campanie, conform surselor.
Mai mult, presa a observat ca in culise, Ellen DeGeneres a folosit un Iphone si nu telefon Samsung, dupa ce a urcat mai multe mesaje pe Twitter care aratau mesajul "via Twitter for Iphone".
Actrița a reeditat look-ul pe care personajul ei, Jenna Rink, l-a purtat la petrecerea Poise, unde a dansat pe „Thriller”.