Cel mai asteptat film al acestei veri, si probabil cel mai mare film al anului, Man of Steel are succes dinainte de a se lansa in cinematografe. Cu peste 100 de parteneri globali implicati in campania de marketing, Man of Steel a reusit sa aiba una dintre cele mai profitabile campanii de promovare, scriu cei de la AdAge.
Man of Steel se anunta a fi filmul anului, iar Warner Bros s-a folosit de toate armele posibile pentru a se asigura ca toata planeta stie ca noul Superman aterizeaza in cinematografe in aceasta vara. Man of Steel a devenit cel mai promovat film al anului de catre studiourile Warner Bros.
Cu 100 de parteneri implicat in campania de marketing, super productia cu Superman a obtinut deja un profit de 160 de milioane de dolari, inainte de a fi lansat in cinematografe.
In SUA, Man of Steel se lanseaza pe 14 august, iar printre parteneri sunt companii ca: Warby Parker, care ofera ochelari inspirati dupa modelul celor purtati de Clark Kent, Gillete, care a lansat o campanie virala de succes despre cum se barbiereste Superman, Walmart, care le ofera o vizionare exclusiva clientilor cu o zi inainte de lansarea filmului in cinema. Twizzler este o alta companie care a dezvoltat o aplicatie pe Facebook in care utilizatorii isi pot crea un video inspirat din Man of Steel, in care sa fie ei super eroul. Alte companii care participa sunt Chrysler, Army National Guard si Nokia - cel mai mare partener global al filmului.
"Acesta va fi cel mai mare film al anului, din toate punctele de vedere." a spus CEO-ul CKE Restaurants, un lant de fast-food-uri din SUA care si-a asociat imaginea cu Man of Steel. "Lanturile de fast-food sunt un loc unde vin consumatori care sunt mari fani ai filmelor cu super eroi si blockbusterelor in general. " a mai spus acesta pentru AdAge.
Dar Man of Steel are si parteneri globali. Nokia, care anul trecut a lansat o campanie pentru alt super erou celebru, Batman, in The Dark Knight Rises, a lansat un telefon cu tematica specifica pentru Superman si va lansa un model special de Lumia 925 in China chiar in ziua lansarii filmului. Nokia a dezvoltat si o aplicatie pentru mobil, in care utilizatorii au acces la cele mai noi informatii, trailere si stiri despre super eroul lor preferat.
Chrsyler a creat doua masini inspirate de super erou: o nou serie S pentru modele Ypsilon si Delta. Cu 100 de branduri globale implicate in campanie de marketing si promovare a lui Man of Steel, blockbusterul celor de la Warner Bros a intrecut animatia Lorax, din 2012, care a avut 70 de branduri implicate in promovarea filmului.
Man of Steel ajunge in Romania pe 21 iunie. Clark Kent/Kal-El (Henry Cavill) este un tanar jurnalist care se simte singuratic din cauza puterilor sale extraordinare. Transportat pe Pamant cu ani un urma de pe o planeta extraterestra superioara Krypton, Clark se lupta sa raspunda la intrebarea suprema <Cine sunt eu?> Crescut de parintii adoptivi Martha (Diane Lane) si Jonathan Kent (Kevin Costner) Clark descopera ca puterile sale speciale il fac sa ia decizii dificile. Clark trebuie sa ajunga eroul cunoscut drept Superman nu doar pentru a straluci ca ultima speranta a omenirii, ci si pentru a-i proteja pe cei dragi.