"Stiu ce va intrebati. Cum naiba a reusit un vanzator de blendere, in varsta de 52 de ani, sa cladeasca un imperiu fast-food, cu 1600 de restaurante si venituri anuale de 700 milioane de dolari. Un singur cuvant: perseverenta."
Filmul are in centru relatia tot mai tensionata dintre Croc si proprietarii localului.
Michael Keaton: "Ray este un simbol al capitalismului american si ce s-a intamplat atunci este relevant si pentru astazi."
Ultimele doua pelicule ale lui Keaton - "Birdman" si "Spotlight" - au castigat cate un Oscar. Intrebarea este daca noul film va fi la fel de apreciat, noteaza Stirile ProTV.
Michael Keaton: "Vai de mine, ar fi extraordinar. Nu stiu. Nu cred. Vom vedea."
Actrita Laura Dern o interpreteaza pe sotia lui Ray Croc: "Povestea nu este, totusi, iesita din comun. Este despre cineva care ar face orice, cu orice cost, pentru a-si implini visul, cineva care lasa ambitia sa umbreasca empatia."
Pelicula ajunge in cinematografele din Statele Unite in 20 ianuarie, ziua in care Donald Trump este investit presedinte.
Carroll Lynch: "Este chiar amuzant faptul ca am inceput productia in perioada in care Trump si-a anuntat candidatura. Iar acum, el va fi investit in functie in ziua in are noi vom spune povestea celei mai mari campanii de marketing din istoria Statelor Unite."
La noi in cinematografe va rula incepand cu 27 ianuarie.
Aceasta este povestea primei nave de transport americane capturate de pirați în ultimele două secole.