La fel ca in cazul marilor competitii sportive, peliculele cu James Bond ofera o ocazie buna de promovare pentru marile branduri. Iar ultimul film din serie nu face diferenta.
14 companii, producatori de vodca, de masini si de ceasuri scumpe isi fac loc mai mult sau mai putin evident in actiunea din Spectre. Pelicula, cu Daniel Craig in rolul agentului 007, a avut luni premiera de gala la Londra si va ajunge si la noi in tara la sfarsitul saptamanii viitoare.
Inca de la prima pelicula din seria Bond, cu 43 de ani in urma, intre agentul 007 si companiile dispuse sa plateasca sume frumoase pentru a-si promova produsele sau serviciile in film s-a infiripat o relatie durabila si mutual profitabila, conform StirilePROTV.
Darryl Cllis, director de publicitate: "Cand o compania isi asociaza numele cu imaginea lui Bond este sigura ca va avea vizibilitate la nivel mondial. Totodata, personajul in sine spune multe publicului despre compania pe care o promoveaza."
In mana sofisticatului Bond s-a regasit mai mereu un pahar de sampanie fina.
"Daca a mai ramas, as vrea un pahar de sampanie Bollinger din 1961."
Temutul spion s-a aflat la volanul unor masini inteligente si super-rapide.
"Cei de la Aston Martin ii spun Vanquish. Noi ii spunem Vanish (n.r. cea care dispare)."
Iar la mana a purtat ceasuri de lux. "Rolex? Nu, Omega. E minunat!"
Au fost insa si cazuri in care produsul promovat parca nu era din peisaj. De pilda, unii fani s-au declarat oripilati atunci cand l-au vazut pe spion band bere. In cel mai nou film, agentul 007 revine la Martini, bautura lui favorita. James Chapman, profesor de arta si film la Universitatea Leicester: "Daca reclamele au iz ironic sau daca sunt incorporate in actiunea filmului drept ceva care il caracterizeaza pe James Bond, atunci publicul le apreciaza."
Intr-un top al numarului de branduri promovate, pelicula "Die Another Day", din 2002, se afla pe primul loc, cu 20 de reclame in valoare de 44 de milioane de lire. Nu e de mirare ca unii au botezat filmul..."Buy Another Day".