Pacific Rim: razboiul dintre roboti si monstri i-a cucerit pe critici, primele recenzii lauda productia lui Guillermo del Toro

Pacific Rim, noua productie a regizorului Guillermo del Toro se anunta a fi una dintre cele mai spectaculoase si originale pelicule ale anului. Lupta dintre monstri si roboti se pare ca i-a cucerit si pe critici, care au oferit recenzii pozitive, laudand atat efectele speciale cat si scenariul.

Cu un procentaj de 81% obtinut pe rottentomatoes.com si 98% al persoanelor care doresc sa vada filmul, Pacific Rim are toate atuurile pentru a deveni unul dintre cele mai profitabile filme din acest an. Majoritatea criticilor au oferit recenzii pozitive, si chiar daca sunt si cinefili nemultumiti, productia lui Guillermo Del Toro se pregateste sa devina un succes de box-office.

"Este unul dintre cele mai bune filme SF de actiune pentru publicul larg care a fost realizat in ultima vreme. Guillermo Del Toro si-a canalizat interesele, atitudinile si temerile cu o claritate care depaseste cu mult contemporanii precum Michael Bay. Pacific Rim reprezinta o bucurie pentru adolescenti. Guillermo Del Toro si echipa sa au realizat mult promisa lupta dintre monstri si roboti giganti", au scris cei de la Film.com.

"Un film potrivit pentru mancatorii de popcorn. Totusi, confruntarile epice dintre monstri raman captivante pentru oameni", sunt de parere si cei de la Total Film, in timp ce Variety afirma ca "Pacific Rim este cel mai dificil si cel mai tare film din cariera regizorului Guillermo Del Toro, o orgie de confruntari intre monstri care joaca ca un episod 3D extins al "Mighty Morphin Power Rangers".

"Guillermo Del Toro aduna elementele care i-au placut din Battleship si Transformers in secvente de actiune, Acestea sunt uimitoare din punct de vedere al intensitatii si ferocitatii cu care sunt transpune", au scris si cei de la Digital Spy.

Cei de la The Wrap in schimb n-au fost foarte multumiti: :"Ce sens are sa faci o astfel de batalie intre monstrii giganti daca nici nu ii poti vedea? Lupta are loc in plina ploaie, pe ocean si nu se intelege nimic.

Regizat de Guillermo del Toro  Pacific Rim este un science fiction ce aduce pe marile ecrane un razboi roboti vs. monstri.Cand extraterestri giganti, numiti Kaiju ( un soi de Godzilla)  se ridica din ape si iau cu asalt omenirea, cauzand pagube imense incepe un razboi care consuma resursele Planetei ani la rand. Pentru a le tine piept, oamenii au inventat arme pe masura: roboti uriasi – Jaggeri – controlati in mod simultan de doi piloti, ale caror minti sunt interconectate printr-o punte neurala. In ciuda tuturor eforturilor, infrangerea pare iminenta, iar singura speranta a locuitorilor de pe Terra o reprezinta doi eroi neobisnuiti – un fost pilot a carui glorie a apus de mult (Charlie Hunnam) si un viitor pilot-femeie ale carui calitati nu au fost inca testate (Rinko Kikuchi) .

Pacific Rim va ajunge in Romania din 12 iulie.