The Amazing Spider-Man 2: au aparut primele recenzii, reactiile fanilor sunt impartite, va fi un succes sau un esec noul film cu Spider-Man?

The Amazing Spider-Man se pregateste sa invadeze cinematografele din intreaga lume. In Romania filmul apare pe 2 mai. Primele recenzii au fost lansate deja, insa sunt impartite. In timp ce unii cinefili lauda intens productia, altii sunt dezamagiti de film.

Au inceput sa apara primele reactii pentru The Amazing Spider-Man 2, al doilea film cu Andrew Garfield in rolul super eroului.

Spider-Man va infrunta de aceasta data trei inamici, dornici sa-l distruga cu orice pret. The Rhino (Paul Giamatti), Electro (Jamie Foxx) si Green Goblin (Dane DeHaan) sunt adversarii lui Spider-Man din acest film. Jamie Foxx este practic de nerecunoscut in rolul lui Electro, personaj care apare si in benzile desenate. Al doilea film cu Andrew Garfield in rolul super eroului continua sa intareasca ideea ca OsCorp este imperiul malefic care da nastere unor eroi negativi inspaimantatori.

Ultimul film a avut incasari in valoare de 752 milioane de dolari in intreaga lume, iar specialistii din domeniu anticipeaza ca noua productie va depasi pragul de 800 de milioane de dolari,l plasandu-l astfel in topul celor mai asteptate filme din 2014, care poate genera incasari consistente. Cei care au reusit sa vada deja filmul, au avut pareri impartite: unii considera ca filmul este pe masura asteptarilor, in timp ce altii sustin ca scenaristii sunt lipsiti de idei noi si readuc povestile unor personaje deja existente in franciza.

Primele recenzii din partea criticilor pentru The Amazing Spider-Man 2

Variety: "Nu prea avea nevoie nimeni de reinventarea unui super erou care avea succes cu doar 5 ani in urma, cand a fost lansata seria Spider-Man, in regia lui Sam Raimi. Al doilea film din seria Amazing Spider-Man nu vine cu nimic nou, insa este atat de bine pusa in scena actiune, incat uiti de inconsistentele si povestea slaba. Deliciul filmului este conexiunea dintre Emma Stone si Andrew Garfield, care arata foarte bine impreuna. Insa cel care fura toata atentia este Dane DaHaan, in rolul lui Harry Osborn, jucat in filmele originale de James Franco. DeHaan are un stil ce aduce aminte de tanarul Leonardo DiCaprio si reuseste sa creeze un personaj interesant"

Hollywood Reporter: "Din pacate, filmul este aglomerat cu eroi negativi si povesti secundare, dar tot ceea ce iese in evidenta este frumoasa relatie de iubire dintre Peter Parker si Gwen. Nici actiunea, nici eroii nu au suficienta forta"

The Playlist: "Cred ca din prima se vede greseala fatala a acestui film: este mult prea aglomerat. Sony vrea sa faca ce a facut Marvel cu The Avengers. Dar ca sa poti avea atat de multe personaje principale trebuie sa ai si un scenariu care sa le sustina. Din pacate scriptul  Jeff Pinkner, Alex Kurtzman si Roberto Orci nu are suficienta substanta ca sa sustina tot filmul".

Total Film: "The Amazing Spider-Man este un film indraznet si onest. Iit este greu sa nu iti placa filmul lui Marc Webb, in ciuda greselilor de scenariu. Insa distributia isi face treaba la perfectie".

Primele reactii ale fanilor pe Twitter:

"Amazing Spider-Man 2 este groaznic. Nu prea se poate numi film, ci o inlantuire de secvente, si nici alea foarte bune." @olilyttelton (olilyttelton )

"In afara de inceputul putin impiedicat, mi-a placut foarte mult THe Amazing Spider-Man 2. "@montimer (Ben Mortimer )