marime text: Mareste fontul Micsoreaza fontul

După succesul peliculei Barbie, Margot Robbie va produce filmul Monopoly

Succesul de anul trecut i-a deschis apetitul pentru istoria celor mai vandabile jucării și jocuri. Compania sa de producție, LuckyChap Entertainment, va aduce pe ecrane un film bazat pe jocul de societate 'Monopoly'.

După succesul peliculei Barbie, Margot Robbie va produce filmul Monopoly
După ce anul trecut a jucat în filmul cu cele mai mari încasări, „Barbie”, pe care l-a și produs, Margot Robbie lucrează la o altă poveste pe care să o aducă pe ecran, bazată pe un joc de societate iconic. Actrița australiană, soțul ei, Tom Ackerley, și partenerul său de afaceri, Josey McNamara, care conduc LuckyChap Entertainment, dezvoltă un film bazat pe iconicului joc de societate 'Monopoly'.
 
Proiectul a fost confirmat de distribuitorul Lionsgate, care a relatat că propunerea de a realiza un film live action se află în lucru de zece ani la inițiativa Hasbro, multinaționala care deține drepturile de exploatare a mărcii. Producătorul Adam Fogelson, de asemenea un director al Lionsgate, a mers zilele acestea la CinemaCon din Las Vegas pentru a dezvălui câteva detalii despre pregătiri, deși s-a ferit să dezvăluie unele aspecte cheie. Cu toate acestea, nu și-a ascuns entuziasmul în fața perspectivei de a lucra cu LuckyChap, firma din spatele altor filme apreciate, precum „Saltburn” și „I, Tonya”, mai ales după ce ultimul i-a adus lui Margot o nominalizare la categoria Cea mai bună actriță la Premiile Oscar 2018.


 

„Sunt producători excepționali, care își aleg proiectele cu mare grijă. Ei se alătură Monopoly cu un punct de vedere foarte clar. Suntem foarte entuziasmați să lucrăm cu întreaga echipă LuckyChap și credem că pregătim următorul mare blockbuster
”, a declarat ea.


 
Hasbro vrea să reproducă succesul lui „Barbie” pentru marele său rival din industrie, producătorul de jucării Mattel. Succesul filmului a avut un impact foarte pozitiv asupra vânzărilor acestor păpuși istorice, actualizate perfect pentru această ocazie și pentru epoca actuală. „Monopoly este un activ mai valoros”, se arată în comunicatul emis de LuckyChap, într-un joc de cuvinte amuzant despre modul în care funcționează jocul de societate și despre atracția pe care a avut-o „pentru atâtea generații din întreaga lume”. „Suntem încântați să aducem acest joc la viață, alături de echipele minunate de la Hasbro și Lionsgate”, mai spune firma.

FOTO: Profimedia


Galerie foto

Ultimele trailere adaugate


Modifică setările cookies