marime text: Mareste fontul Micsoreaza fontul

Fenomenul „Squid Game“ continuă cu un al doilea sezon pe Netflix, dar și cu un reality show

Isteria creată de serialul sud-coreean e pe cale să se propage, după ce platforma de streaming tocmai a confirmat lansarea unui nou sezon „Squid Game“.

Fenomenul Squid Game continuă cu un al doilea sezon pe Netflix, dar și cu un reality show
„Gi-hun se întoarce. The Front Man se întoarce. Vine Sezonul 2!“, anunță Netflix cu surle și trâmbițe, într-o postare pe Twitter, alături de un teaser pentru noul sezon.
 
„A fost nevoie de 12 ani pentru a aduce la viaţă primul sezon din Squid Game. Însă au trebuit doar 12 zile pentru ca Squid Game să devină cel mai popular serial de pe Netflix. Ca scenarist, regizor şi producător pentru Squid Game, este un omagiu dedicat fanilor din întreaga lume. Mulţumim că aţi urmărit şi îndrăgit serialul nostru … Rămâneţi cu noi pentru încă o serie!“, spune și Hwang Dong-hyuk, scenaristul și regizorul proiectului „Squid Game“.



Serialul a fost lansat în septembrie 2021 și este cel mai mare succes al Netflix, fiind urmărit de 111 milioane de useri în prima lună. Povestea este cea care a intrigat publicul să intre în acest „joc“: Seong Gi-hun, un tată divorțat și un jucător îndatorat, care locuiește cu mama sa în vârstă, este invitat să joace o serie de jocuri pentru copii pentru a avea șansa la un mare premiu în bani. Acceptând oferta, este dus într-o locație necunoscută, unde se regăsește printre cei 456 de jucători care sunt cu toții profund datori. Jucătorii sunt puși să poarte treninguri verzi și sunt ținuți sub supraveghere în orice moment de paznici mascați în salopete roz, jocurile fiind supravegheate de Omul din Față, care poartă o mască neagră și uniformă neagră. Jucătorii descoperă ulterior că pierderea unui joc duce la moartea lor, fiecare deces adăugând 100 de milioane woni la marele premiu potențial de 45,6 miliarde woni. Gi-hun se aliază cu alți jucători, inclusiv cu prietenul său din copilărie Cho Sang-woo, pentru a încerca să supraviețuiască răsturnărilor fizice și psihologice ale jocurilor.


 
Acum, producătorii s-au gândit să lanseze și un proiect conex: „Squid Game: The Challenge“, un reality show bazat pe serialul care a fost cel mai mare succes din istoria companiei. Premiul cel mare va fi unul record, 4,5 milioane dolari, dar diferența față de film este că nu va fi o luptă pe viață și pe moarte. Cei 456 de concurenți ce vor fi selectați din întreaga lume, având cel puțin 21 de ani și cunoștințe de limba engleză, trebuie să fie disponibili timp de patru săptămâni pentru filmări, la începutul lui 2023.
 
De-a lungul a zece episoade, concurenții vor juca o serie de jocuri, unele prezente și în seria originală, dar și altele noi, putând să-și facă strategii și alianțe, fără însă a  fi supuși vreunei violențe.
 
FOTO: Twitter

Galerie foto

Ultimele trailere adaugate


Modifică setările cookies