marime text: Mareste fontul Micsoreaza fontul

Jeffrey Katzenberg: unul dintre fondatorii studiourilor DreamWorks le-a oferit producatorilor serialului Breaking Bad 75 de milioane de $ pentru inca 3 episoade

CEO-ul studioului DreamWorks Animation a declarat ca isi dorea sa creeze cel mai "mare eveniment pay-per-view din istoria televiziunii". Acesta le-a oferit producatorilor serialului Breaking Bad 75 de milioane de $ pentru inca 3 episoade, scriu cei de la Variety.

Jeffrey Katzenberg: unul dintre fondatorii studiourilor DreamWorks le-a oferit producatorilor serialului Breaking Bad 75 de milioane de $ pentru inca 3 episoade


Acum 6 saptamani, Jeffrey Katzenberg a venit cu oferta de nerefuzat pentru echipa din spatele serialului Breaking Bad, considerat unul dintre cele mai bune seriale din istoria televiziunii si proaspat recompensat cu Emmy pentru cel mai bun serial de drama. Acesta le-a oferit 75 de milioane de dolari pentru inca 3 episoade. Episoadele ar fi trebuit sa aibe 60 de minute si pentru fiecare episod primeau 25 de milioane de dolari. Breaking Bad poate fi vazut si pe voyo.ro

 

 


Breaking Bad s-a terminat definitiv, in urma cu doua saptamani, cu un record de 10 milioane de spectatori, care au urmarit Felina -  ultimul episod. Cele 3 episoade propuse de Katzenberg ar fi trebuit sa continue de unde s-a incheiat serialul.  "Am avut aceasta idee nebuna. Am fost innebunit dupa serial. Chiar nu am avut idee in ce directie merge sezonul final. Stiu ca fiecare episod din sezonul 5 a costat in jur de 3.5 milioane de dolari. Asa ca ei ar fi obtinut un profit mai mare din aceste 3 episoade decat au facut din intreg serialul" a spus Katzenberg, conform Variety.
 

 


Insa, Katzenberg avea un plan mai mare: dorea sa imparta cele 3 episoade in capitole scurte, disponibile online si pentru care vizitatorii sa plateasca.  "Lor le-am spus ideea mea: de a crea cel mai tare eveniment pay-per-view din istoria televiziunii".
 

 

Episoadele ar fi fost impartite online, in clipuri de cate 6 minute si pe o durata de 30 de zile. Viziatorii ar fi platit o taxa modica intre 50 si 99 de centi per episod. Insa, Katzenberg le-a facut propunerea fara sa stie in ce directie vor duce scenaristii povestea, astfel incat, la final, ideea lui n-a mai avut sens. "Eu totusi cred ca exista o platforma online bogata pentru scurmetraje, iar calitatea este tot mai mare.

 

 

Ultimul episod din Breaking Bad a fost urmarit de 10 milioane de oameni. Daca fiecare dintre ei ar fi platit 1 dolar pentru a vedea cum se incheie serialul, Katzenberg ar fi obtinut 300 de milioane de dolari. Insa, profitul real ar fi fost foarte mic, tinand cont ca nu toti ar fi platit aceasta suma si ar fi intrat si alte costuri (plata echipei, marketing etc).
 

Breaking Bad este unul dintre cele mai apreciate si premiate seriale americane. Difuzat de postul AMC intre 2008-2013, cu Bryan Cranston si Aaron Paul, Breaking Bad a devenit un fenomen in randul cinefililor si printre cele mai respectate productii de televiziune. Bryan Cranston a castigat 3 Premii Emmy cu rolul lui Walter White, un bolnav de cancer in faza terminala, care devine un lord al drogurilor si se apuca sa faca metamfetamina, sub pseudonimul Heisbengerg, alaturi de un fost student.

 


Galerie foto

Ultimele trailere adaugate

Cele mai citite

Tom Hanks spune drama marinarilor capturați de pirații moderni

Aceasta este povestea primei nave de transport americane capturate de pirați în ultimele două secole.

Citeste mai mult ►

Modifică setările cookies